Sabtu, 14 Julai 2012

Terpikat dengan 'mangkuk pijar' =D

wahai isi hatiku..
kali ini aku ingin menceritakan bagaimana aku boleh terpikat dengan 'mangkuk pijar'..
sebenarnya aku pown tak tahu macam mana aku boleh suka dia :)
tapi apa yang aku tahu aku selalu risau gila bila dia sakit..
masa tu awal tahun nieh laa..
dah la dia tu degil bukan kepalang..
susah nak suruh dia pergi hospital..
balik kepada cerita tadi..
bagaimana aku boleh terpikat dengan dia ?
banyak sebab tapi dia cakap sebab-sebab tu tak boleh pakai..
so ada 1 sebab ja laa..
sebabnya ialah aku jatuh hati dengan dia dengan agama..
maksud aku disini ialah dia nieh selalu pergi masjid untuk solat berjemaah..
subuh pown dia pergi masjid..
mana la nak jumpa remaja macam kita di lekat kat masjid..
dan alhamdulillah aku juga terikut dengan perangai dia yang selalu ke masjid..
dia juga jenis tidak mementingkan diri sendiri dan mengutamakan orang lain dari diri dia...
susah la nak jumpa perempuan macam dia nieh..
dan dia selalu buat aku terhibur tidak kira masa dan situasi..
dia penceria hari-hari aku..
setiap pagi dia akan kejutkan aku untuk ke sekolah..
dia juga rajin peringat aku untuk solat..
dan aku bersyukur sebab aku memiliki wanita seperti dia..
dia membimbing aku mengenali Islam dengan lebih mendalam..
dan perkara terakhir..
pertama kali aku jumpa wanita macam dia yang sama hasratnya dengan aku..
hasrat aku ialah jika aku berkahwin..
aku nak 'honeymoon'..
aku nak pergi Mekah..
dan dia pown macam tu jugak..


Subhanallah..
kalau tanya perempuan la macam-macam tempat dia nak pergi seperti Paris,China,Korea dan lain-lain..
jika aku ditakdirkan bersama dia..
InsyaAllah aku akan ke tanah suci Mekah bersama dia
~AMIN~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan