Jumaat, 13 Julai 2012

Drama team =)

wahai isi hatiku..
kali ini aku nak bercerita tentang pasukan drama Bahasa Inggeris..
aku dan kawan-kawanku sudah mengambil bahagian dalam pertandingan tersebut..
aku masuk pown sebab madam cakap oral test mesti A kalau masuk drama..
disebabkan aku lemah sangat dalam Bahasa Inggeris..
kami semua berlatih tanpa henti..
komitmen yang ditunjukkan oleh pasukan drama ini..
telah membuahkan hasil..
dan alhamdulillah kami dapat tempat ke-2..
walaupown memang sepatutnya kami menjadi johan tetapi apakan daya..
juri berat sebelah..
dia lebih memilih DERMA daripada PUTRA..
xpa la. mungkin bukan rezeki kami untuk pergi Sabah..
jika kami diberi peluang untuk beraksi pada tahun hadapan..
kami berjanji dan bertekad kami nak tebus balik hak yang sepatut menjadi hak kami..


dan kami enjoy melakukan persembahan.. 
dan tajuk drama kami adalah 
The Peace of The Jackfruit 





aku nieh nak berlakon atau nak bernikah nieh?? hehe =)

amacam?? baru 6 orang ja nieh. ada lagi

kami warga Putra dan Putra drama's team =)

kegilaan kami sebelum persembahan dan membuat kami tidak berasa debarannya :)

serius dengan watak masing-masing..
rezza sebagai Tun Bija Ali
dan aku sebagai Sultan Mahmud Shah

macam menari disko plak. tak padan jari bengkok. haha :)

nampak haziq bawak apa tuu??
itulah buah nangka
punya la besar buah nangka tuu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan