Isnin, 23 Julai 2012

sedih-2

wahai isi hatiku..
hari ini aku sedikit sedih..
sebab mp3 aku sudah tidak berfungsi lagi..
dengan erti kata lain..
rosak la kowt..
aku pown xtaw la macam mana boleh tidak berfungsi..
padahal semasa aku bangun subuh tadi..
aku sempat mendengar ayat suci Al-Quran yang terdapat dalam mp3 aku..
selepas dengar surah tuu..
aku pown mengecas la mp3 aku..
sesudah balik dari masjid aku pown nak on la mp3 aku..
tiba-tiba aku dapati sudah tidak berfungsi..
dulu aku ada mp3 tp sudah hancus digilis kereta atau lori..
sampai kepingan jadinya..
kali ini tak berfungsi plak..
aku beli mp3 tu masa aku menang sketsa kelab setia..
mp3 nie yang terakhir aku beli..
xmo beli dah lepas nieh walaupown aku nieh tak boleh duduk kalau xdengar muzik..

mp3 aku macam nieh laa...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan