Ahad, 11 Disember 2011

tahun 2011

alhamdulillah kini sudah sampai ke penghujung tahun 2011..
bermakna umur ku sudah hampir mencecah 16 tahun..
tahun yang mengajar aku rasa sedih apabila kehilangan orang yang aku sayang..
aku telah kehilangan seorang datuk yang paling aku sayang..
dan aku juga telah kehilangan orang aku sayang..
orang yang sudah membuat hatiku terpaut dngnnyaa..
dya telah menghancurkan hatiku..
betapa sakit aku rasakan..
dan tahun ini jugak aku telah mencapai impian aku sejak dari kcil lagi..
aku telah dinobatkan sebagai olahragawan kategori L2..
dan aku juga telah dilantik mnjadi pngawas sekolah untuk tahun hadapan..
perempuan yang aku sayang yang telah menjadi batu loncatan untuk aku terus berjaya mncapai impian aku..
walaupown perempuan yang aku sayang telah meninggalkan aku..
dya selalu berada dalam ingatan aku..
memori yang tercipta bersama dya xdapat aku lupakan..
sungguh sukar untuk aku lupakan memori ini..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan