Ahad, 11 Disember 2011

penceria hari-hariku

ermmm..lau tngok tajuk pown dah boleh bayang apa dya..
cma xtaw siapa jaa kan.
okeyh..meh sini nak story morry..
penceria aku sebenarnyaa ada 3 saja..
xbnyak pown..hehe


nieh aina syamim..
kwan masa sekolah rendah..
tp skrg pown msih rapat mcm dulu walaupown berlainan sekolah..
dya nieh..kalau xdak msalah mmg xsah..
ada ja msalah..tmpt yang nak diluahkan masalahnyaa..
sapa lagi kalau bukan kt aku nieh..
suka btol pnggil aku kering..
yang dya tuu xsedar yang dya pown kering..


ni anis..
yang ini pulak adk angkat dan junior aku ..
banyak celoteh..
aku panggil CICAK KOBENG..
mana larh xpnggil cicak kobeng..
tngok badan alahai kciknyaa..
aku jmpa dya masa festival kanak2 kt taman budaya..
dya menari aku berlakon..
start dari situ kami mula rapat..


nieh atikah,,
kakak kepada anis..
dya nieh kalau ckp..
aduh..mcm mak cik tngah bersembang..
haa..dya nieh pown ada jgak gelarannyaa..
RAMBUT KARAN..aku sendiri pown xtaw npe adk dya pnggil mcm 2..
tp dya nieh selalu cari pasal ngn adk dya..
celoteh dua beradik selalu menghiburkan aku..


ermm..mereka bertiga nieh larh yang selalu menghiburkan aku..
aku nak korang tau..
aku sayangkan korang..
korang selalu berada disamping aku..
dan insyaAllah aku juga akan berada disamping korang untuk selama-lamanyaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan